Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe los ik de fatale bestandsoverdrachtsfout in FileZilla op?

Ik kan de bestanden zonder problemen van mijn server downloaden (ftp) via file zilla. echter zodra ik ze heb aangepast en er wil uploaden krijg ik de fout: "Fatale bestandsoverdrachtsfout"

iemand enig idee? :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het bestand eens 'online' te editen als je met je rechter muisknop op het bestand klikt en deze direct bewerkt zonder hem te downloaden. Lukt het uploaden van geheel nieuwe bestanden wel als je geen oud bestand moet overschrijven?

Misschien heb je de optie aangekruist dat je standaard geen bestanden wil overschrijven en hierdoor geen bestand kan overschrijven op de FTP server.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je genoeg rechten op de map van je server waarin deze bestanden staan. Kan zijn dat de map waarin je deze bestanden wil plaatsen een "read only" map is. dit moet je dan even aanpassen.
Indien je nieuwe bestanden kan uploaden dan kan je volgende workaround gebruiken.

Download je file en bewerk deze.
Delete de originele file van je server.
upload de bewerkte file.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding