Hoe brand je afbeeldingen op een schijfje?

Ik wil graag plaatjes branden op een schijfje , maar als ik dat doe komt de helft er niet op of het lukt niet.
Iemand een programma die dat wel doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Plaats een beschrijfbare cd of dvd in de cd- of dvd-recorder van uw computer.

Klik op Bestanden op een gegevensschijf branden in het dialoogvenster dat verschijnt.

Typ een naam voor de schijf in het dialoogvenster Op schijf branden en klik op Volgende.

Het kan enkele minuten duren voordat de schijf is geformatteerd in de standaardindeling van Live File System. Na afloop van het formatteren wordt een lege schijfmap geopend.

U kunt Windows Fotogalerie als volgt openen: klik op de knop Start ‌, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Fotogalerie.

Selecteer de foto's en video's die u naar de schijf wilt kopiëren. Als u meer dan één item wilt selecteren, houdt u de Ctrl-toets ingedrukt terwijl u op de gewenste bestanden klikt.

Sleep de geselecteerde foto's en video's van Fotogalerie naar de lege schijfmap.

Door bestanden naar de schijfmap te slepen worden ze naar de schijf gekopieerd

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 47 minuten:
Om op Uw reactie terug te komen: Het is op de volgende pagina gewoon te downloaden:

http://explore.live.com/windows-live-photo-gallery?os=other
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in ieder geval moet u als dat aangegeven staat, kiezen voor 'data' Een goed brandprogramma is Nero. Zorg er ook voor dat alle mogelijke Mb's opgebruikt worden, dus bv 40 Mb minder dan de op de cd/dvd aangegeven capaciteit