Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de meest recente firmware voor de Linksys Router WRT54GSv4?

Ik zou graag een directe downloadlink ontvangen.
Er zit nu nog fabrieksversie 1.05.6 in. Zo heb ik de router na reparatie ca 1.5 jaar jaar geleden van Linksys retour ontvangen. Ik mag toch aannemen dat ze toendertijd de meest recente versie hebben geïnstalleerd. Ik heb al op de site van Linksys gekeken, maar kan me toch moeilijk voorstellen dat 4.21.1 nu de nieuwste versie is. Of is deze firmware misschien alleen voor de amerikaanse markt?

13 jaar geleden
in: Software
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee ik heb die ervaring ook met die site van Linksys.
zelfs op Cisco zelf vind je nog recentere versies.
(v 1.06.3)

http://homesupport.cisco.com/en-us/wireless/lbc/WRT54GS?referrer=www.linksysbycisco.com

afhankelijk van waar je naar opzoek bent kun ook op de ftp site van ddwrt kijken. ze hebben daar veel custom made,mini en beta releases. let wel op dat je vaak niet in een keer de firmware zal kunnen uploaden maar eerst zult moeten downgraden vanwege restricties zoals bijv. een max. 3mb iso image.

ftp://ftp.dd-wrt.com/

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens vind je v1.06.3 onder de tab downloads nadat je de hardware versie hebt geselecteerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi

Deze staat gewoon op hun website:
zie de link

Upgrade Instructions
03/17/2010

Download 0,98 MB

(Upgrade Instructions)

Firmware
11/05/2005

Ver.1.50.6

Download 2.74 MB

(Firmware)

Versie-informatie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding