Hoe kan ik bewakingsbeelden scherper maken?

Afgelopen zaterdag is er bij mij ingebroken. En op de bewakingsbeelden van de frituur tegen over mij zie je deze man rennen. Maar op de beelden kun je bijna niet zijn gezicht zien, ook niet als je hem op pauze zet. Weet iemand hoe je deze beelden scherper maakt (met welk programma en hoe), of kan iemand dat goed? Ik zou het heel fijn vinden als het lukt zodat ik zijn gezicht kan zien. Bestandstype van deze beelden zijn: TS.m4v
Alvast bedankt!
Jax.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

U kan deze beelden best overmaken aan de politie die uw dossier opgemaakt hebben.
Zij hebben vast de nodige software om duidelijkheid te scheppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is de kans dat zij dit hebben of er moeite aan willen besteden vrij klein. Maar je kunt het proberen.