ik ga van windows 7 ultimate naar windows 7 home premium, hoe behoud ik al mijn programmas?

ik ga dus van windows 7 ultimate naar windows 7 home premium
en nu is mijn vraag hoe ik mijn bestanden het besten kan behouden zodat ik niet alles opnieuw hoef te downloaden en installeren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt in principe niet downgraden naar een lagere versie, alleen upgrades zijn toegestaan in Windows echter met een paar wijzigingen in het register(zie bron) kun je de versie naar waar je naartoe wilt downgraden in het register instellen, en dan met de installatie DVD de 'upgrade' uitvoeren, alle persoonlijke bestanden en programma's blijven op deze manier behouden, echter een paar services en windows eigen programma's worden teruggezet naar fabrieksinstelling(i.e. standaard instelling) Voor hoe en wat en waar zie bron: http://www.unawave.de/installation/downgrade-en.html?lang=EN

Bronnen:
http://www.unawave.de/installation/downgra...

je doet een downgrade helaas dan zal je toch een schone install moeten doen je kan waarschijnlijk beter alles opnieuw er op zetten je kan de gewone user documenten wel bewaren op een D of extern schijf maar je oude map program files en programfiles x64 kan je helaas niet zomeer even koppelen veel software zeker die met serie nummer komen dan niet in je register het gaat meestal gewoon nooit goed de bestanden die je gemaakt het zijn prima te bewaren de programma zelf helaas niet zo goed het beste is ze toch maar te herinstalleren Een backup van je hd is ook niet echt geschikt omdat je de backup dat terug zou zetten op een ander systeem vaak herkent het backup programma het niet en dan ben je helemaal de klos aangezien die backup vaak helemaal encrypted zijn kan je er niets mee als het niet word teruggezet op het zelfde systeem Dus kopieer alleen je map users documenten afb etc naar D of andere externe schijf ik ga er maar vanuit dat je geen outlook of ander emailprogramma zoals incredimail gebruik dus je mail zit wel snor denk ik foto etc staan misschien al in dropbox google drive of iets degelijks ??

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100