Hoe herstel ik mijn Steam account op een nieuwe computer?

Ik had een Steam account met allemaal games erin, en sinds ik een nieuwe computer heb ben ik ermee ingelogd maar kreeg ik al mijn apps niet meer te zien en stond er dat er dat hij niks gevonden had.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan heb je niet met het juiste account ingelogd. Kijk even goed je mails door voor oude steam mailtjes van aankopen ed. Kijk goed hoe ze je aanschrijven. Dat is je inlognaam. Wellicht heb je ooit een tweede account aangemaakt en heb je die nu opgeroepen. Heb vaak zat mijn account op een andere PC omgezet zonder problemen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Staat hij op alle games?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeie. Als ie op installed staat staat er niks bij omdat je alles wel opnieuw moet installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@mrtomaat hoe moet je alles weer opnieuw installeren?
Door te zoeken op de game en op downloaden klikken?
Maar heb ik dan nog wel al mijn gegevens zoals wapens bij team fortress 2?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, door in je library gewoon op install te klikken. Alle ooit aangekochte games zij grijs, totdat je ze herinstalleert. Als je er naar moet zoeken zal je ook opnieuw moeten betalen.

Het beste antwoord

Controleer eerst dat je echt op het goede account ingelogd bent.
Controleer daarna of je de games lijst op 'all games' hebt staan, en niet op installed.
Als je de game lijst hebt staan kun je je spellen gewoon weer installeren.

Of je de data van savegames enzo nog hebt verschilt per spel. Sommige slaan de data op op je pc, die heb je dus niet meer. De dingen waar een wolkje bij staat (cloud saving) kun je gewoon weer mee verder. Als het online is, zoals Team Fortress 2, heb je als het goed is alles ook nog gewoon.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik ben in mijn correcte account maar als ik in 'all games' kijk staat er nog steeds dat hij niks gevonden heeft.
Hoe kan ik er voor zorgen dat hij wel deze games allemaal kan zien? Ik hoor het graag van je.
Ritsuka
9 jaar geleden
En als je een gekocht spel opzoekt in de store? staat er dan kopen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee niet bij degene die ik al gekocht heb