Het programma iPhoto is niet terug te vinden in iMac, hoe haal ik het terug?

Ik heb al een tijdje problemen gehad met iPhoto. Nu heeft mijn broer mij geprobeerd te helpen, maar het is alleen erger geworden. Hij heeft volgensmij het hele programma verwijderd, ik kan het namelijk niet meer terug vinden in de finder. Als ik het programma wil updaten, lukt dit ook niet omdat iPhoto niet te vinden is. Moet ik het nu opnieuw kopen, of is er nog een andere optie? Bedankt voor de hulp!

Toegevoegd na 37 seconden:
*terug te vinden in FINDER

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iPhoto staat standaard op je Mac. Dan hoort dat in de map Programma's te staan. Staat dat daar. Je zou als je het programma 'kwijt' bent het gratis kunnen binnenhalen: http://support.apple.com/kb/DL1608?viewlocale=nl_NL. En je broer niet meer aan je Mac laten zitten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de programma's kan ik het niet meer vinden, net als ik het niet meer in de Finder kan vinden. Mijn computer beschikt ook niet over de vereiste versie voor de nieuwe iPhoto download.... Kan ik hier iets aan doen?

Antwoorden (1)

Als eerst kan je proberen om naar finder te gaan, dan op CMD + F te drukken om op zoek te gaan naar het programma. Als dat niet lukt kan je proberen het programma te vinden op de installatie CD. En als dat niet werk, kan je het programma gratis opnieuw downloaden (als je het al eerder hebt gekocht). Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alvast bedankt voor de hulp! Maar als ik de nieuwe versie van iPhoto wil downloaden (9.4.2) is OS X versie 10.7.5 of hoger vereist, mijn iMac heeft nu momenteel versie 10.6.8. Moet is de nieuwe OS X versie dan downloaden? Is dat gratis? Is is er ook een betrouwbare site (link?). Het idee van de CD lijkt me best slim. Ik zal dar ook snel uitproberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, volgens mij kost het updaten geld. Ik heb zelf niet al te veel verstand van Mac's, maar we hebben er een aantal op school staan.. Dus ik ben bang dat ik je niet verder meer kan helpen. Sorry.