Met welk programma kan ik foto's ' bij elkaar doen' ? zie uitleg

Ik heb nu foto's in paint geknipt en geplakt bij elkaar maar t ziet er rommelig uit, bestaat er een programma waar je dat mooier kan doen? T liefst simpel. Dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is me niet duidelijk of u bedoelt dat u stukken van foto's aan elkaar monteert en niet tevreden bent over het resultaat of dat u bedoelt hoe de foto's op een overzichtelijke manier te ordenen. Laat het me weten, dan kan ik -hopelijk- zinnig reageren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, ik wil graag fotos bij elkaar zetten en dan op canvas laten drukken. Met paint ziet het er nogal slordig uit. Ik zoek een programma waar je dat wat mooier eruit kan latenzien.

Antwoorden (1)

Google maar eens 'collage maker'. Genoeg programma's te vinden, succes