Is er een programma waarmee ik 3d tekeningen kan maken op me laptop?

Ik ben op zoek naar een 3d-tekenprogramma, weet iemand er een?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

je kunt inventor gebruiken, ik zelf heb op de middelbare school met solidworks gewerkt. je kon op hun site voor een paar weken solidworks downloaden om er mee te leren werken, op dezelfde site kun je ook oefeningen vinden voor studenten. hier word stap voor stap uitgelegd wat je moet doen.

op het begin even wennen, maar na een tijdje heb je het al heel snel onder de knie
ps. is voor mij al weer een tijdje dat ik ermee heb gewerkt omdat ik geen projectjes had.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op Google sketchup
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eerst eens wat je wilt maken, sketchup en inventor zijn bedoeld voor technische tekeningen.
Wil je iets voor bijvoorbeeld animatie kom je weer op heel andere programmas uit.