Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je de sims 3 op een Imac installeren??

Ik heb ergens gelezen dat er een speciale versie is van de sims 3 voor een apple computer, maar ik heb de gewone versie al gekocht. Kan ik die ook op een Imac installeren of gaat dat niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ja alleen deze is (bijna) nergens te koop, dus het is het handigst als je deze via het internet koopt, even googlen en je vind het zo! succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem gisteren geinstalleerd, dus ja het is inderdaad mogelijk, maar volgens mij heb je inderdaad een versie voor mac en windows op 1 DVD.

wellicht kan je hem ook op free record shop of iets dergelijks gewoon bestellen aan de balie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan welke versie je hebt gekocht. Volgens de bron zijn er 3 versies, een voor alleen Windows, een voor alleen Mac en een welke beide versies bevat. Deze zou als universal verkocht moeten zijn. Anders staat er vast wel een opmerking op de doos bij het kopje system requirements of systeemeisen. Ik weet niet of je de game al geopend hebt maar anders zou ik er even mee wachten tot je zekerheid hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding