Nieuwe IOS update te vertrauwen?

Hey ik heb een iPod en er is sinds gister een nieuwe update beschikbaar,
De IOS 5.1,
Maar op het internet had ik gelezen dat ipads er trager van worden?

Nu is mijn vraag: is deze update te vertrauwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertrouwen*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie de fout net ook,
iets te snel getypt

Het beste antwoord

Ja hoor, de update kan je gewoon downloaden en installeren, zoals mijn voorganger ook al zei worden er vaak dingen verbeterd of toegevoegd in een update.

Nou geef ik je overigens ook wel weer gelijk hoor dat er de laatste tijd wat commotie is ontstaan rond om de iOS updates, echter kan je van mij aannemen dat je je hier nu geen zorgen over hoeft te maken.

Toegevoegd na 39 minuten:
Dan zal ik wel weer de vraag krijgen waarom je je er dan geen zorgen over hoeft te gaan maken, dat zit zo:

Microsoft zegt namelijk dat Apple expres oudere Apple apparaten laat updaten om ze zo maar gezegd slomer te krijgen met als gevolg dat mensen sneller een nieuwe versie van het Apple apparaat zullen gaan aanschaffen.

Dit zegt Microsoft, echter is dat nooit bevestigd door Apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja natuurlijk. In een update worden er dingen verbeterd of toegevoegd dus dit is te vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat in dit geval op maar lang niet altijd. Zo staat er mij een PS3 update bij die een aantal machines fataal werd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee inderdaad. Maar bij Apple is dit 9/10 keer wel.
De updates van apple zijn altijd te vertrouwen.
Waarom zouden ze hun eigen klanten wegjagen door hun ipod te laten crashen of wat dan ook?
Wat wel zou kunnen is dat je ipod iets trager wordt omdat bij elke update functies worden toegevoegt en dat dat meer van je batterij vraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt wel zo te zijn dat Apple oudere iPods en iPhones expres langzamer maakt, zodat ze nieuwe gaan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@krekatos.... Noem mij 1 producent die dat niet doet.... Microsoft is daar helemaal ster in en samsung doet helemaal niets zodat je telefoon binnen een half jaar al verouderd is... Nee geef mij maar apple... Het werkt.... En je batterij duur is vaak zelf te beinvloeden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe willen ze oudere iPods en iPhones trager maken?
Elke update maakt je telefoon beter, Je ipod iphone ipad een update is er voor om je telefoon te verbeteren met het systeem je krijgt nieuwere dingen misschien worden ze ook sneller dus altijd bij houden en updaten