Hoe sychroniseer ik mijn iphone?

Als ik mijn iphone aan de pc koppel dan sychroniseert hij automatisch. Nu komen de items, die ik op de iphone in de agenda invoer, niet te voorschijn op mijn agenda op de computer. Heb ik een instelling verkeerd staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Heb je in iTunes wel aangegeven dat hij de agenda moet synchroniseren met de Outlook agenda?

Toegevoegd na 1 uur:
Als je de agenda van je iPhone op meerdere (mobiele) apparaten gelijk wilt hebben kun je beter de Gmail agenda gebruiken, deze synchroniseert gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas kun je met itunes beperkt synchroniseren met andere agendaprogramma's, het kan alleen met microsoft office outlook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk met microsoft outlook