kan ik een website voor ondertitels toevoegen in bsplayer?

als je in bsplayer een film draait zoekt bs player automatisch de ondertitels op, op de volgende 3 sites (standaart zijn opensubtitel, bs player subtitle en getsubtitel) nu in de instellingen staan ook deze 3 sites vermeld maar heb zelf ok een goede site gevonden die heel veel heeft van 1 serie, die niet met de andere 3 sites te vinden zijn (niet nederlands in ieder geval), ik zou deze site/ url dan bij de andere 3 sites willen neer zetten, is er een manier voor om dat te doen? ik kan zelf niet zomaar een andere website invoeren, de al ingevoerde sites kan ik wel uitvinken maar ook niet wijzigen,,
iemand tips hoe ik de site toch kan toevoegen?

ik heb versie 2.62 win7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niks van wat je zegt. Waarom doe je niet gewoon zoals iedereen:

Download film/serie,
Download srt/sub bestand.
Start video
Sleep sub/srt in bsplayer.
Klaar!

Het beste antwoord

Dit kan niet omdat bs player alleen die 3 sites ondersteund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankje dan weet ik dat,dan hoef ik niet verder (eindeloos) te zoeken in de opties om toe te voegen