Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik in word (office) bij een Apple (!) in een stuk de hoodstukken op de juiste plaats?

Bij een Windowscomputer met gebruik van word, doe je dan "ctrl enter". Bij een Apple werkt dit niet. Ook niet met "appeltje". Hoe zorg ik er voor dat de hoofdstukindeling niet verschuift wanneer ik ergens werk aan de tekst boven een hoofdstuk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
990

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kun je (bij Word 2010) doen, door naar het tabblad invoegen te gaan, en daar op Pagina-einde te klikken. (zie afbeelding)

Toegevoegd na 5 minuten:
Quote van Rinskje:

"Ik ben er zojuist zelf achter gekomen door te zoeken op internet. Voor de liefhebber: op een Mac (Apple) is het
"cmd + shift + enter"
Het heet een "harde paginascheiding". Ik ben jaren op zoek geweest en nu pas gevonden. Toch nog handig!"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is niet de bedoeling dat je vragen gaat stellen waar je het antwoord al op weet, vandaar. ;) (Ik zal het wel even bij mijn antwoord voegen, zodat als mensen hier in het vervolg op zoeken, ze meteen het antwoord vinden. :))

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding