Wat is een goede, gratis OGG-converter?

Ik wil audiobestanden van OGG naar mp3 converteren, maar kan maar geen prettig programma vinden waarmee dit kan.

Ik ben dus niet op zoek naar een of andere trial ofzo, maar een programma wat wel gewoon goed werkt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het programma dat alleen dat goed kan wat je vraagt is OGG to MP3 converter van 4Musics...

Toegevoegd na 57 seconden:
personal message me for the details...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eens audacity
let er even op dat je dan op de lameencoder van de site haalt of als je als zo iets hebt dat je die dan even koppelt
anders maakt en leest ie geen mp3s
capthavoc