Hoe kan ik software op een USB-stick downloaden?

Ik wil graag een programma dowloaden op een USB-stick, omdat mijn computer te weinig geheugen voor dat programma heeft. Normaal wordt aangegeven waar je het bestand installeert, maar dat is met dit programma niet zo. Hoe kan ik dat programma installeren op een USB stick.

Alvast bedankt...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
7.3K

Antwoorden (2)

Een programma installeren op een USB stick is niet een goed idee. Zoek uit of er een portable versie is van desbetreffende app, dan kan dit wel. Bestaat deze niet dan kun je het beter niet proberen te installeren daarop. Dit in verband met het veranderen van locatie van de USB stick (bijv. F: - G: etc).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals hierboven al gezegd kun je niet zomaar software op een USB stick zetten. Sommige softwareontwikkelaars maken weleens special USB versiers van de software, het ligt eraan wat voor software, maar je kan even kijken op hun website of die bestaat.

Verder kun je ook kijken op de website www.portableapps.com, waar heel veel portable software gratis te downloaded en instaleren is.