Hoe kan ik het beste adressen uitprinten op een stickervel in MS Word?

Heb onlangs een paar stickervellen gekocht. (mocht het belangrijk zijn formaat 70 x37 mm) Maar het lukt me voor geen meter om de adressen netjes binnen de etiketten te krijgen. Er zit ook een functie in word : extra- brieven en verzendlijsten- enveloppen en etiketten, maar daar kom ik geen wijs uit eerlijk gezegd. Ik kan moeilijk met tabs werken in word.

Bestaan er nog andere mogelijkheden?

Hartelijk dank alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Hier kun je het template (voor Word) gratis downloaden:
http://www.avery.nl/avery/nl_nl/Templates-%26-Software/Templates/Blanco-Templates/Etiketten/Identificatie-etiketten/Universele_Etiketten-24-per-pagina-Wit-2_Microsoft-Word.htm
Mocht het formaat niet (helemaal) juist zijn, dan kun je elders op de site ook een pakket met templates downloaden.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Toch is de optie van de adreslabels printen die je noemt het beste. Het gaat er vooral om om het juiste formaat labels te selecteren uitde tientallen die er al staan of een nieuw formaat aan te maken.

Het alternatief is om in word een tabel te maken, waar je de cellen even groot maakt als de labels. Dan kan je in elke cel van de tabel een adres typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je ook welk merk stickervellen je gekocht hebt ?
vaak kun je op de website van de fabrikant soms een voor geprogrammeerde template downloaden en installeren in word
sosm is deze gebaseerd op een code i.p.v het formaat
kijk eens of je die code op de doos kan vinden ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog eens de liniaal tegen de etiketten aangelegd en ik meet 7 x 4 cm. En dat op een a4 vel. Helaas heb ik de doos al een paar dagen geleden weggegooid, maar op zo'n "testvel" staat iets van SOHO.Ik vind geen concrete info op het net.
Ik gebruik voor het maken van etiketten een excelbestand.
Het is even puzzelen met marges en regelhoogtes, maar als je dat eenmaal hebt, kun je het steeds opnieuw gebruiken voor hetzelfde etikettensoort.