Hoe krijg ik al mijn machtigingen terug op windows 7?

Ik heb een ".exe" bestand dat niet wil openen en ik krijg deze melding: "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item"
Al mijn antivirussen (AVG en avast antivirus) staan uit, ik heb het bestand al uitgevoerd als administrator, ik kan het bestand niet starten via taskmanager. Als ik heb bestand verplaats naar een andere harde schijf krijg ik de melding dat ik de machtiging niet heb, maar ik ben de enige gebruiker en ben uiteraard administrator.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Het heeft er alle schijn van dat je geen rechten hebt op dat bestand.

Wat je nog kunt proberen is via de eigenschappen van dat bestand (rechtermuisknop > eigenschappen) bij security/beveiliging onder de knop advanced/geavanceerd jezelf eigenaar te maken van het bestand.

Dan zou je weer alle rechten moeten hebben.
rose