Hoe kan ik zien wat een verwijderprogramma als laatste heeft verwijderd/geprobeerd te verwijderen?

Ik was even weg en toen ik terug kwam had mijn zusje de computer uitgezet en weer aangezet (''hij was vastgelopen'').
Ik logde weer in en ik kreeg een melding van ''Eraser'' (zelf geïnstalleerd) dat het iets probeerde te verwijderen, maar dit echter niet lukte.
Hoe kan ik zien of Eraser meer heeft verwijderd en wat hij probeerde te verwijderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

beste tacoeter je kunt geen overzicht openen van wat er verwijderd is als er programma's zijn verwijderd zou ik gewoon systeem herstel doen paar dagen voor dat hij vastliep en dit zij dit is te vinden onder bureau-accessoires dan systeemwerkset en dan systeem herstel als je bestanden mist kunt u deze weer terughalen met handig programmaatje recuva niet alle bestanden zij mogelijk die BV al heel lang geleden zijn verwijderd en er al heel vaak een ander bestand over heen geschreven is op de hardeschrijf link van recuva staat bij bron Succes !

Bronnen:
http://www.piriform.com/recuva

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100