Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

www.webklik.nl is een hele handige site; je heb geen kennis van html nodig (kan wel) en het is gratis (domeinnaam natuurlijk niet). Je website heet dan dus: www.websitenaam.webklik.nl, je kunt tot 100 mb dingen op je site plaatsen en je kunt tot 100 mb pagina's maken, je kunt een gastenboek instaleren, en een fotoboek. Er zijn verder nog heel veel widgets tegen betaling, maar kijk zelf maar.

Succes met je website!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord

Andere antwoorden (4)

Begin met een de gratis webwinkel van BobShopper groeit automatisch mee met de verkoop. Ideaal om mee te beginnen of om een webwinkel te leren bedienen
www.bobshopper.be
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als waterleeuw beveel ik ook .weblik aan.
Je kan ook www.webs.com nemen, alleen is jet nadeel daarvan dat het Engels is. Of www.simpsite.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik weebly: http://www.weebly.com/
Gebruik ik ook: http://www.kliklink.weebly.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is zo verschillend per gebruiker....
Voor een zakelijke site zul je toch echt een beetje ervaring met HTML/CSS moeten hebben om een site te maken die echt van jou is. Als je dit beheerst dan kun je een site maken die op iedere browser werkt en efficient werkt.

Voor persoonlijk gebruik is webs.com een prima alternatief, maar vanwege de beperkte opslag en bandbreedte die je krijgt kom je er nog wel een keertje overheen, voor kleinere sites prima dus. Misschien kun je iets specifieker in je vraagstelling zijn ;)

Persoonlijk gebruik ik graag hostizzo, vanwege de grote opslag, dus prima voor file-sharing :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding