Is er een programma waarmee je bepaalde delen van een website ziet in een apart venster?

Ik ben opzoek naar een programma die van een ander venster die ik open heb staan in mijn browser bepaalde delen laat zien.
Als voorbeeld:
Bijvoorbeeld bij Goeievraag, dat je dan alleen het eerste gedeelte ziet waar de vraag staat in een apart programma en ondertussen zit te surven op wikipedia.nl.

Het mag ook zijn dat de browser in een ander tabblad is geopend of dat er een speciale browser voor nodig is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat ik heb: twee beeldschermen. Is echt ideaal en nog veel makkelijker dan welk programma ook! (icm met UltraMon helemaal top)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dan uiteraard op iedere monitor 1 browserscherm open zetten. Links de vraag bijvoorbeeld en rechts Wikipedia...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het gebruiken op school op mijn laptop. Zit er dus niet echt in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan denk ik dat je gewoon moet blijven switchen met Alt+tab...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja, dan liever VirtuaWin. Heb je meerdere desktops alleen zie je er maar 1. Erg handig programma voor op laptops

Het beste antwoord

Ik gebruik Firefox. Daar kan je instellen dat een nieuwe site in een nieuw ventster moet worden geopend.
Maar je kan dat ook "forceren" door in de balk nèt boven de site, onder alle adres- en menubalken dus, naast de meest rechter tab op een grijs +-teken te klicken. Dan opent zich een nieuw venster, een nieuwe tab. Dit kan je heel vaak doen en dan kan je heen-en-weer springen tussen alle sites die je geopend hebt.
Als het goed zou werken - dat doet 't dus niet bij mij, maar het moet kunnen - dan kan je alle geopende tabs, die je geopend hebt, weer laten openen wanneer je Firefox de volgende keer opent. Daartoe moet je bij het afsluiten van Firefox op "Tabbladen bewaren" drukken.
Ik vind dat heel handig werken - hoewel ik dus een klein handicap ondervind - en dus veel handiger dan IntExplorer!
Firefox is freeware - dus legaal gratis - en heeft veel plugins, voor o.a. Foxreader om pdf-s te lezen en HEEL VEEL andere. Maar probeer eerst maar de "kale" Firefox, daarna wil je niets anders meer. Versie 3.6.3 is er o.a. in het Nederlands. Van de maker (Mozilla) is o.a. ook Thunderbird - eveneens freeware - mailserver.
Aanbevolen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet zeker of je dit bedoelt, maar als je op een vraag in "Goeie vraag" gaat staan met je cursor dan wordt het pijltje een handje. Als je dan op je rechter muisknop klikt (ipv de linker) dan krijg je in internet explorer een uitklapmenu. Daarin kan je kiezen voor "openen in nieuw tabblad" of "openen in nieuw venster". Dan blijft het overzicht van de vragen open en open je het antwoord in een nieuw tabblad/venster.