waarom doet de skype video van mijn vriendin het soms niet en soms wel

haar verbinding is perfect, geluid heel goed, maar soms word haar camera niet gedetecteerd en krijgt zij die met geen mogelijkheid aan de gang en een andere keer doet hij het opeens wel, dus het ligt niet aan de instellingen. Ze ziet de volegned mededeling: de webcam is not supported by skype.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb nu ontdekt dat als ze met mijn wachtwoord inlogt dat haar webcam het wel doet!!! alleen het geluid is dan wat zachter!

Toegevoegd na 3 dagen:
de oplossing is dus een ander profiel maken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Is het een laptop? Haal de laatste drivers voor de webcam eens op, dat wil nog wel eens helpen. Als het een losse webcam is en je weet het type niet, dan biedt deze site hopelijk uitkomst:

http://www.devicedoctor.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor jouw antwoord, we hebben het geprobeerd, alleen device dokter vindt helaas geen update voor haar webcam, het is inderdaad een laptop, maar net een maand oud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de oplossing is een ander profiel maken, maar omdat dit het enige zinnige antwoord is, is het toch het beste antwoord.