Hoogstwaarschijnlijk heb je 8 over 7 geïnstalleerd, tja dan kan het fout gaan. Het beste is om het hele zaakje opnieuw te installeren met een format vooraf, zodat alle restjes 7 verdwenen zijn. Dan opnieuw 8 installeren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal even kijken..
Waarschijnlijk zit je dan in de desktopmodus. Heb je wel een Startknop? Zo niet, ga dan naar helemaal linksonderin en klik. Dan zit je weer in de Metro-interface van Windows 8.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is Windows 8, of wat is de meerwaarde daarvan dan .