Kan je instellen dat een toetsen op je toetsenbord (tijdelijk) de functies van de omhoog- en omlaagpijltjes hebben?

Bij sommige computerspelletjes gebruik je vooral de omhoog- en omlaagpijltjes. Deze zijn op mijn laptop heel klein, en daardoor speelt het niet fijn.
Kan je op de een of andere manier ergens instellen dat je twee andere toetsen in plaats daarvan kan gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja dat moet kunnen. Heb daar laatst nog een handig tooltje voor gevonden. Ik ga even zoeken welke dat was. Toegevoegd na 9 minuten: Tooltje gevonden. Hiermee kan het dus al zullen er vast nog wel meer te vinden zijn maar deze lijkt me een vd betere. http://www.autohotkey.com/

Dit kan meestal niet met je toetsenbord, maar soms wel in het spel zelf. Ik weet niet welk spel je doet, maar zou je even in de instellingen moeten zoeken waarbij je de pijltjes kan veranderen. Ook kan je het met wsad proberen, bij sommige spelletjes doet dit het ook!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100