ik heb thuis een powerpoint gemaakt met videos erin, als ik deze powerpoint wil laten zien op de PC's op school zie je ipv de videos een wit vak?

de powerpoint en videos staan in dezelfde map op een USB stick, het enigste wat de PC's op school aangeven is dat de grafische kaart mogelijk niet goed genoeg is.

weet iemand hoe ik de witte vlakken naar de videos verander?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Mijn oplossing was simpel: download bij voorkeur een wmv (een indeling van Windows zelf) maar avi doet het ook meestal. Als je dat hebt gedaan heb je in office 2007 een optie om een video te verkleinen/comprimeren. Als je dat doet, dan word de video verkleind en toegevoegd binnen de powerpoint ;) hierdoor zou overal waar powerpoint 2007/2010 op staat je presentatie moeten kunnen lopen ;)