Ik ben mijn serial number kwijt, wat nu?

Het serial number stond op de officiele envelop en die ben ik kwijt. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarvan en waarvoor heb je het serienummer nodig? Geef eens wat meer informatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het serienummer nodig van MAGIX Video Deluxe 16. Het serienummer stond op de originele envelop, maar die ben ik kwijtgeraakt. De programma-cd zat in een andere envelop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem contact op met de verkoper en vraag wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de kans groot is dat je beiden opnieuw moet kopen. Ze sturen het niet voor niets apart en het is (op de legale manier) CD gebonden.

Antwoorden (1)

Heb je het programma op een pc geïnstalleerd? Dan kun je de serial proberen te achterhalen met key finders. Deze zijn volop op internet te vinden. Deze programmaatjes zoeken in je register naar serialcodes van de verschillende programma's die je geïnstalleerd hebt.
Een voorbeeld programma is: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb je hem niet geïnstalleerd dan zou je een nieuw programma moeten aanschaffen. Je betaald namelijk een licentie en als je die kwijt bent zul je dus een nieuwe moeten aanschaffen.