Is er een programma om openstaande programma's van de taakbalk te halen?

Ik zoek dus een programma om bepaalde applicaties van de taakbalk onderin te halen, zodat ze wel open blijven staan maar niet zichtbaar zijn.
(zou ipv een programma ook broncode of tutorial voor visual basic express edition 2010 mogen zijn)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Zie de google link hieronder, er zijn meerdere programma's die dit kunnen (maar ik heb er zelf geen ervaring mee). Lees eerst de reviews voor je iets installeert!
gvrox
13 jaar geleden
Jazeker zo'n programmaatje ís er en doet precies zoals U het uitlegt en zou willen in Uw vraag.

Kijk hier eens :(hoeft trouwens niet persé geïnstalleerd te worden)

http://www.trvx.com/traytask/

Groet:Zoekertje