Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe importeer ik mail (.dbx) in Microsoft Outlook?

Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Mijn oude pc is gecrasht en ik heb een nieuwe (Windows 8) gekocht. Mijn persoonlijke data is hier opgezet. Nu wil ik mijn mail importeren naar Microsoft Outlook, voorheen gebruikte ik Outlook Express wat niet meer wordt ondersteund. Mijn mail was door Outlook Express geëxporteerd naar .dbx-bestanden, maar dit krijg ik niet geimporteerd naar Microsoft Outlook. Dit programma heeft er wel een wizard voor die het direct uit Outlook Express importeert, maar dat werkt dus niet omdat dit een nieuwe pc is zonder Outlook Express. Er bestaan converting tools om .dbx om te zetten naar het geaccepteerde .pst, maar so far heb ik alleen maar trials gevonden, en ook geen key voor de hele versie. Kent iemand een goed tooltje of een andere manier om deze mail te importeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Open microsoft outlook 2003. then click file menu import and export option, after clicking you will see there 6 optiong, please click on "Import Internet Mail and Addresses" you will see net menu, click on "Outlook Express 4.x, 5.x, 6.x" you will be ask to 3 radio selection button, select 'allow duplicates to be created" click finish. your messeges will be import.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding