Mijn computer loopt vast bij pagedefrag bij het opstarten.hoe kan ik dit verhelpen?

Mijn pc start altijd al met pagedefrag op maar sinds kort volgens mij sinds ik systeem herstel heb gedaan.nu als ik opstart kan ik niet meer op een toets deuken om het ge stoppen want hij telt door ook al druk ik op er toets en dan staat er: degragmenting c:\pagefile.sys: en daar blijft het bij elke keer ik kan wel in veilige modus komen dus wie weet wat ik hier aan kan doen alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is uitzetten geen optie?

Antwoorden (1)

Als de PC loopt pagedfgr opstarten en uninstall aanklikken.