Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom wil dit niet, heb via hdmi kabel me laptop aangesloten op blu-ray speler,maar er komt niets in beeld bv `stekker aangesloten`, wat kan ik doen?

ik wil dus een blu-ray film afspelen op de laptop, moet er voor software instaleren (gezien ik geen enkele melding krijg aangesloten of uitgehaald, die berichten krijg ik wel met alle usb poorten, of is het echt alleen voor een 2de beeldscherm en niet voor afspelen van films via hdmi? of moet er dan software voor geinstalleerd worden? de vraag in het kort: hoe kan ik met een blu-ray speler films kijken op me laptop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat jij probeerd werk niet, dit komt doordat beide apparaten een hdmi uitgang hebben en geen ingang. Wat je kan doen is via een bluyray lezer de film omzetten naar een bestand dat je laptop kan afspelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een laptop heeft alleen een HDMI-Uitgang,
om bijvoorbeeld het beeld op je TV weer te geven.

Volgens mij hebben Blu-Ray-Spelers/PS3's ook alleen uitgangen, vandaar dat het niet kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, ik zie dat het al beantwoord is, stond er eerst niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding