Hoe verander ik de taal in het gebruikersinterface in Microsoft word?

Ik heb mircrosoft office 2013 geinstalleerd. Maar deze heb ik in het spaans geinstalleerd. De tabs bovenaan zijn dus in het spaans. Het gaat om de interface, en niet om de tekst die wordt getypt in Microsoft Office zelf.
Hoe verander ik dus de taal van de interface van spaans naar nederlands? Het gaat om microsoft office 2013

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De taal die je dan veranderd is niet de taal in de gebruikersinterface maar de tekst die je typt in Microsoft zelf. Het gaat me om de interface. Deze is nog steeds spaans en wil ik graag veranderen naar nederlands

Antwoorden (1)

In opties kan u de taal voor weergave instellen, bij mij staat Spaans er niet bij maar die kan u dan afzonderlijk downloaden van de Microsoft website.
Optie kan u bereiken door te klikken op de "Bestandsknop" (logo van Office, linker bovenhoek)