ik heb via steam Assassin's creed 2 gekocht. als ik hem wil opstarten krijg ik de volgende error: unable to find game launcher,

telkens als ik de game probeer op te starten geeft hij dezelfde fout aan dat de ubisoft game launcher ontbreekt en dat ik het spel opnieuw moet opstarten. kan iemand mij aub uitleggen wat er dan fout is en als ik hem opnieuw moet installeren hoe ik dat dan moet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ga op steam naar games en zoek assassins creed 2 op.

*klik er met de rechter muis asassins creed 2.
*dan naar eigenschappen.
*tabblad lokale bestanden.
*integriteit van spelcache controleren.
*steam gaat nu de bestanden van het spel controleren.

kijk of dit je probleem verholpen heeft zo niet zit er weinig anders op dan het spel opnieuw te installeren.