Hoe moet dit? (zie uitleg)

Hoe kun je alle nummer die in je iTunes staan allemaal tegelijk selecteren zodat je ze kan kopieëren of knippen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik weet het nu en ik heb geen nieuwe antwoorden meer nodig :) Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja goh, maar ik kan de vraag nog niet sluiten.

Het beste antwoord

Ctrl-A (alles selecteren)
Ctrl-C (alles copiëren)
dan naar de map waar het naar toe moet gaan
en
Ctrl-V (plakken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt :)

Andere antwoorden (1)

Links boven in het scherm staan Bestand, Bewerken, Weergave, Regelaars, store, geavanceerd en help.
(tenminste in mijn versie)
Je moet op bewerken klikken en om dan alles te selecteren moet je even 1 nummer in je Itunes selecteren.
Dan klik je op alles selecteren of doe dit met sneltoets CTRL +A.
Nu kun je alles doen met de geselecteerde muziek in Itunes.