Hoe krijg ik een grotere resolutie in vmware player op mijn pc

Ik heb een virtual machine van mac os x draaien op mijn windows7 pc. Het schermpje van die machine is erg klein, erg onhandig om in te werken. Hoe kan ik dit veranderen. In het besturingssysteem zelf heb ik al gezocht maar daar vind ik maar 1 resolutie. Hoe verander ik dit. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Je moet daarvoor vmware tools installeren. Die zorgen zegmaar voor de drivers van de vmware machine
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O ja dat heb ik gelezen maar er stond naar mijn idee nergens duidelijk op de site aangegeven van download hier tools voor mac guest os'es. Kun je mij een link sturen van die pagina?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ergens in de opties balken bovenaan staat installeer vmware tools. dus ga alle balken af.en je vind het wel