Als je een chatgesprek voert op msn of chatroom,met webcam aan bv,kun je de getypte teksten dan ergens terugvinden op je pc ?

Met andere woorden is er ergens een backup bestand waarin de historie van deze gesprekken staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wees gerust, die chats met je vriendin weet je vrouw echt niet te vinden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt dat wou ik even weten,het zijn trouwens meerdere vrienden en vriendinnen

Het beste antwoord

Je chatgeschiedenis wordt bewaard als je dit hebt aangegeven. Ga naar Extra en Opties. Vervolgens Geschiedenis. Daar kan je al dan niet aanvinken of je de chatgeschiedenis wil bewaren of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat ligt aan de chatroom / messenger programma, vaak bij online websites wordt dit voor een bepaalde tijd opgeslagen, bij msn wordt het opgeslagen op vraag (dus 1e gesprek wordt er gevraagd of jij de gesprekken op wilt slaan) je kunt dit ook handmatig instellen, bij skype wordt dit wel gedaan en andere programma's wellicht ook wel.