Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik met sony vegas pro 13 goede kwaliteit renderen opnames elgato?

ik heb een elgato gamecapture HD aangeschaft. Hij neemt goed in HD op alleen ik wil de video bewerken. Hiervoor gebruik ik sony vegas. Het is gewoon nog goede kwaliteit net na de opname met de elgato. Maar ik open het in sony vegas en opeens is het best wel pixelig. Ook nog na het renderen. Wie kan mij helpen???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
685

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk ligt het aan Sony Vegas. Je hebt een progamma nodig dat HD beeldkwaliteit ondersteunt. De meeste versies van Magix Video Deluxe (worden ook Video Deluxe HD genoemd) ondersteunen dit wel. Als je echt alleen maar gamevideo's wil maken zou ik toch een ander bewerkingsprogamma aanschaffen omdat je met een slechte beeldkwaliteit niet erg veel views en subs krijgt. Met Video Deluxe kun je hetzelfde als met Vegas en misschien nog wel meer. De interface is ook overzichtelijker vind ik zelf...

Succes!


Groet,
MovieMaker12 (inmiddels MovieMaker13)

Toegevoegd na 58 seconden:
Met views en subs bedoelde ik natuurlijk

Toegevoegd na 1 minuut:
op youtube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer contact op te nemen met nederlandse youtubers, bijvoorbeeld yarasky, zij doen dit dagelijks en zullen je dus wel kunnen helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding