Hoe maak ik een reeks woorden in Word met een klik dik gedrukt?

Voor een onderzoek heb ik interviews afgenomen. Deze heb ik vervolgens letterlijk uitgetypt in Word. Dit ziet er als volgt uit:

anoniem 1: Hallo
anoniem 2: Hallo
anoniem 1: hoe gaat het?
etc.

Nu wil ik bijvoorbeeld alle namen van anoniem 1 en anoniem 2 in een keer dikgedrukt maken. Weet iemand hoe dit moet?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik maak gebruik van Word 2011 voor een Macbook.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
9.5K

Antwoorden (1)

U kunt in uw document tekenopmaak zoeken en vervangen, of verwijderen. U kunt bijvoorbeeld zoeken naar een bepaald woord of een bepaalde woordgroep en de tekstkleur wijzigen, of u kunt zoeken naar specifieke opmaak, zoals vet of markeren, en deze wijzigen.

1.Kies op het tabblad Start in de groep Bewerken de optie Vervangen. Of druk op het toetsenbord op Ctrl+H.

2.Als u de knop Opmaak niet ziet, klikt u op Meer.

3.Als u wilt zoeken naar tekst met een bepaalde opmaak, typt u de tekst in het vak Zoeken naar. Als u alleen opmaak zoekt, laat u het vak leeg.

4.Klik op Opmaak en selecteer vervolgens de opmaakkenmerken die u wilt zoeken en vervangen. Als u bijvoorbeeld gemarkeerde tekst zoekt, klikt u op Opmaak > Markeren. Als u wilt zoeken naar vetgedrukte tekst klikt u op Opmaak > Lettertype en selecteert u vervolgens in het dialoogvenster Zoeken Lettertype de optie Vet in de lijst onder Tekenstijl:.

5.Klik op het vak Vervangen door op Opmaak en selecteer vervolgens de vervangende opmaak, zoals beschreven in stap 4.

Opmerking : Als u ook de tekst wilt vervangen, typt u de vervangende tekst in het vak Vervangen door.

6.Als u elk exemplaar van de opgegeven opmaak wilt zoeken en vervangen, klikt u op Volgende zoeken en vervolgens op Vervangen. Wanneer u alle exemplaren van de opgegeven opmaak wilt vervangen, klikt u op Alles vervangen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de uitleg. Het is gelukt.