Kan ik in Word een vorm invoegen die vast op zijn plek blijft?

Vormen als een pijl, cilinder, wolkje uit het menu "invoegen - vormen".
Als ik die in een pagina voeg en daar boven tekst heb.
Wanneer ik in de tekst een enter ode voor de volgende regel, beweegt die afbeelding mee.
Moet ik hem anders invoegen zodat hij op zijn plek blijft staan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
15.9K

Antwoorden (1)

Jazeker kan dat. Als je die vorm hebt geplaatst, dan komt er rechtsboven een vierkantje met streepjes erin en een zwart half cirkeltje te staan. Klik je daarop, dan krijg je de mogelijkheid een puntje te plaatsen in 'Positie op pagina fixeren'. Zoals je zult zien staat dat puntje in eerste instantie bij 'Met tekst verplaatsen', en dat wil jij dus niet.
Amadea