met welk programma kan je gif foto's zien?

ik heb een paar gif foto's maar k kan die niet "afspelen"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
8.1K

Antwoorden (3)

Probeer ze eens in je browser te openen.

Bijvoorbeeld met internet explorer, firefox, of chrome.

Die moeten die gif zeker kunnen tonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah blijkbaar is slepen al voldoende. Nooit geweten :P
Met je browser kan dat vast
Paint doet t ook voor je
Microsoft Office Picture Manager doet t ook voor je
Met rechtermuis erop en ...op openen met ...gaan staan en geeft ie je vast die (en meerdere)opties en daar klik je vervolgens op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet IrfanView even op je pc:
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/IrfanView+fotobewerking
Daarmee kun je afbeeldingen snel en simpel bewerken en bekijken. Verder is IrfanView heel geschikt om slideshows (diavoorstellingen) en screenshots mee te maken en bovendien kun je er filmpjes mee afspelen.

Handig is dat je met IrfanView zowel foto's kunt bewerken als afbeeldingen bekijken. Daarom is het een veelgebruikt programma bij cursussen fotobewerking. Met IrfanView kun je eenvoudig foto's vergroten, verkleinen, roteren, kleurcorrectie en filters toepassen enzovoort.
En ook gifjes bekijken is met IrfanView geen enkel probleem.
Pieter2011