Hoe kan ik fullscreen in Word weer uitzetten?

Op de een of andere manier staat Word in fullscreen, hoe kan ik het op pagina formaat krijgen? (Ik bedoel dus waar je moet typen, niet Word zelf)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
F11
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt alleen met firefox ;)

Het beste antwoord

Boven in het scherm ga je naar 'beeld' en dan 'afdrukweergave'. Dan krijg je het normale weer zegmaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah perfect =D, werkte echt niet prettig dat fullscreen, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt, heb ik ook wel eens!