hoe kan ik musescore gebruiken op mijn ipad om muziek te componeren?

Ik heb de musescore app gedownload, maar daar kan ik alleen muziek mee lezen en niet mee schrijven.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2.3K

Het beste antwoord

Niet. De app van Musescore is alleen om muziek mee te kunnen lezen. Wil je zélf muziek schrijven op jouw iPad, dan moet je Symphony Pro downloaden: https://itunes.apple.com/app/id412380315
Met deze iPad-app kun je alles wat je van een serieus muzieknotatieprogramma verwacht. Uitgebreide mogelijkheden om de partijen te bewerken en te laten zien. Afspelen en mixen van verschillende instrumenten.
Amadea