Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk DMS (Document Management Software) kan ik het beste gebruiken?

Dit voor het scannen en archiveren van al mijn binnenkomende en uitgaande correspondentie.

Ik ben best bereid om er iets voor de betalen, dus het hoeft niet gratis te zijn maar het moet natuurlijk niet te gek worden. Zo ongeveer tot € 100,- € 150,-.

Iemand een suggestie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De keuze voor een DMS is heel persoonlijk en sterk afhankelijk van de mate van functionaliteit die men zoekt.
Het is dan ook verstandig om eerst eens de gratis alternatieven te proberen. Wellicht zit er één tussen waar je tevreden over bent.
Met een beetje technische kennis is het niet lastig om zelf een DMS server op te zetten. Kijk bijvoorbeeld eens naar OpenDocMan (zie link 1) of één van de vele DMS software op SourceForge (zie link 2).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb je voldoende aan een DMS of je wil je meer?
Voor enkele euro's per maand kun je een case management systeem gebruiken. Slaat (gescande) documenten op in een dossier. Helpt je de zaak te organiseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding