Hoe kan je een stukje van een plaatje in een andere foto plakken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
66.5K

Antwoorden (2)

Zelf zou ik dat in Paint doen. Je gumt het gedeelte van de foto waar je iets anders wilt zetten uit, en voegt daar het andere plaatje in.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe weet je hoe je bijvoorbeeld in dat plaatje precies de juiste vorm uitknipt voor in het andere plaatje?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beide fotos in paint openen. Daarna kunnen je een stukje foto selecteren en knippen met je rechter muisknop.
Vervolgens naar de andere foto, hier plak je hem weer met he rechter muisknop.
Daarna kan je hem met je pijltjes toetsen op de juiste plek zetten.
beide fotos in paint openen. Daarna kunnen je een stukje foto selecteren en knippen met je rechter muisknop. Vervolgens naar de andere foto, hier plak je hem weer met he rechter muisknop.Daarna kan je hem met je pijltjes toetsen op de juiste plek zetten