Hoe maak je een eigen voorblad voor in Word?

Voor school moet ik vaak rapporten en verslagen inleveren. Nu lijkt het me handig om een zelf ontworpen voorblad te hebben, wat ik altijd kan gebruiken voor documenten. Is er een (makkelijke!) manier om dit te doen, en hoe zet ik het dan in Word?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
33.2K

Het beste antwoord

Dan kan je daar een sjabloon van maken. Dat doe je door de naar jouw wens opgemaakt bladzijde niet als gewoon Word-document op te slaan, maar door te kiezen voor Opslaan als Documentsjabloon.
Je kunt het dan telkens opnieuw gebruiken door bij Nieuw document rechts te kiezen voor de naam waaronder je dat voorblad hebt opgeslagen onder Laatst gebruikte sjablonen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ klopt, maar als de VS daar niet vertrouwd mee is kan die steeds een voorblad maken en opslaan als bv "Voorblad.docx" en dan het telkens kopiëren in een nieuw document.