Wat is een goede vervanger voor Windows moviemaker?

Het liefst gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Een veel betere is Sony Vegas maar dat kost geld en ik heb het illegaal gratis dus, graag reactie terug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt Sony Vegas beter? Ik bedoel een beetje makkelijker in gebruik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt voor groot deel hetzelfde nou ja kwa balk dan maar je kan er echt zoveel meer mee, movie maker is dit- van Sony Vegas -——————------—
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok hoeveel kost t eigenlijk als je het origineel koopt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het echt niet weten typ gewoon bij Google download free Sony Vegas 8
Dan vind je het misschien wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedank je van harte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk met Avidemux, vooral omdat het er zo mooi uitziet. Het duurde wel een hele tijd voor ik goed doorhad hoe het nou werkte.
Je kan filters instellen die bewerkingen uitvoeren. Bijvoorbeeld kleuren aanpassen, deel weghalen, resolutie aanpassen, logo afdekken.
Scenes maken en ordenen is makkelijker met Movie Maker.
Dit is een gratis programma, dat meer dan een miljoen keer is gedownload.
VirtualDub is een ander gratis programma, dat ongeveer hetzelfde kan. Maar het werkt bijvoorbeeld niet op flv-bestanden.
Let erop, dat er soms patenten spelen. Daarom kan niet elke editor Windows-video bewerken. Want dat wil micro$oft niet.
Pinnacle heeft sinds een tijdje een gratis versie. Het zal niet zo geavanceerd zijn als pinnacle maar allicht beter dan Moviemaker.(bron-blauwe knop=download)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Videopad, veel mogelijkheden en makkelijk te gebruiken.
12 jaar geleden
Hoi, een lijst met gratis video editors kun je hier vinden