Windows 7 start op met zwart scherm en keuzemenu tussen vista en W7

Ik heb windows 7 ovet Vista heen geinstalleerd. Alles werkt naar behoren alleen krijg ik bij het opstarten van de laptop eerst een zwart scherm waar ik kan kiezen tussen vista en w7. Op beide keuzes start W7 op. Hoe krijg ik dit beginscherm weg zodat W7 gelijl opstart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens mij kun je dit regelen in de Systeemconfiguratie.
- Ga hiervoor naar de Start knop..
- Typ in het vakje van 'Programma's en bestanden zoeken' msconfig

Een venstertje wordt geopend.

- Ga naar het tabblad Computer opstarten
- Verwijder hier 1 van de opties, die in het kadertje staan

(let wel; verwijder niet zomaar iets, als je weet wat je doet is het goed)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik had het over het tabblad 'Computer opstarten'.
Hier kunnen de 2 Windows 7 opties staan.
Verwijder er 1, maar wees voorzichtig.
Maar, volgens mij kun je ook gewoon in het zelfde tabblad, bij Time-out de tijd op '0 sec.' zetten, dan start het gelijk door met de Windows 7 die als default is ingesteld, zonder dat je een keus hoeft te maken.