Waarom wil mijn Adobe Flash Player elke keer opnieuw installeren?

Ik heb gisteren de nieuwste versie van Adobe Flash Player geïnstalleerd, zowel voor Internet Explorer als voor Firefox. Bij Firefox is alles in orde, bij Internet Explorer niet.

Als ik in Internet Explorer naar http://www.adobe.com/software/flash/about/ ga, komt er een UAC-schermpje dat om toestemming vraagt om een programma te installeren. Deze vraag komt van de "Internet Explorer Add-on Installer", en hij wil {BDB57FF2-79B9-4205-9447-F5FE85F37312} installeren.

Als ik dat toesta, wordt Flash opnieuw gedownload en geïnstalleerd - maar de volgende keer krijg ik diezelfde UAC-vraag opnieuw te zien.

Als ik het niet toesta, is er niets aan de hand. De pagina toont dan gewoon dat ik versie 11,4,402,287 heb.

Dus alles werkt, ik heb de nieuwste Flash-player werkend, alleen dat UAC-schermpje is heel vervelend.

Hoe krijg ik dat weg?

Cryofiel
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het installeert dan een Trojan Horse,