Wat is een goed programma om logo's mee te maken ?

Zoiets als adobe illustrator misschien ?? hoeft niet perse gratis !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Illustrator is idd wel de meest veelzijdige en professionele optie om logo's mee te ontwerpen.

Maar je moet wel wat tijd besteden aan het beheersen van dit programma!

Photoshop zou ik niet gebruiken als ik jou was behalve om snel een voorbeeld te maken ( als je niet van schetsen houd ). Dit omdat het moeilijk is om een logo/bestand te maken welke je oneindig veel kan vergoten of verkleinen sinds photoshop werkt met pixels en illustrator met vectors ( geometrie )
Dit is toch wel erg belangrijk bij het ontwerpen van een goed logo! :)

Hieronder heb je een paar linkjes naar tutorials over het maken van logo's in illustrator of gewoon algemeen werk in illustrator.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Adobe illustrator zal kunnen.

Ook Indesign is er een leuk programma voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microsoft digital image editor 6.0 of Powerpoint 2010/2007 met wordads en zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe Photoshop CS4

als je niet weet hoe het programma werkt kijk dan even op youtube en zoek naar "how-to's"
zoek bijvoorbeeld naar: How to Create a logo with photoshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AAAlogo !!!!

Grtz noob noob
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Easysign dat heeft mijn vader hij is beletteraar en gebruikt het om logo's mee te maken het is wel best duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ook Illustrator voor logo´s, maar het is duur. Inkscape is gratis en kan het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Corel Draw kan ook erg handig zijn.