Hoe kan ik een drive letter toekennen aan een camera map?

Als ik mijn camera aansluit op de computer, komt er in de verkenner een speciale map. Hieraan is echter geen drive letter toegekend, en kan ik dus niet met een ander programma hierbij komen.
Is er een methode om er toch een drive letter aan toe te kennen.

Misschien meteen een tweede vraag. Wanneer ik een afbeelding dubbelklik, dan wordt er een voorbeeld weergegeven in de Windows Viewer. Kan ik dit veranderen dat hij een ander programma opent met de afbeelding erin. Ik vind MaxView van Faststone veel prettiger als viewer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb eerder zo´n probleem bij een klant gehad. Ik had het opgelost door een instelling bij de camera te veranderen dat de computer het geheugen van de camera zou herkennen als externe-media opslag, het kan ook zo zijn dat de drivers niet goed werken of geinstalleerd zijn. En een bepaald bestand automatisch openen met een gewenst programma kan, zoals eerder verteld, gewoon met behulp van rechtermuisknop op een bestand > openen met > kies programma

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100