als je een pdf comprimeert (ik heb het over tekstbestanden) welke informatie gaat dan verloren?

Toegevoegd na 21 minuten:
ik heb pdf's die ik bewerk met foxit, dat heeft een bijgeleverde compressietool.
kan ik een gecomprimeerd bestand nog wel indexeren en zo (want dat is voor mij belangrijk).

Toegevoegd na 2 uur:
de vraag is dus, is een gecomprimeerd bestand nog wel te OCR-en.

Toegevoegd na 3 uur:
ik leg het nog niet helemaal goed uit geloof ik. Ik heb een grote PDF, die wil ik indexeren, maar dat lukt niet omdat ie te groot is/. Met Foxit kan ik wel comprimeren, maar houdt ik dan, als ik ga indexeren nog wel iets over. Zo duidelijker? of nog niet goed uitgelegd?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Alles wordt zonder verlies gecomprimeerd. Je moet het wel weer expanderen naar PDF als je er een OCR tool overheen wilt halen. De PDF komt dan 100% weer terug in de oude staat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alleen de data/informatie van het originele bestand. Tenminste, dit blijft dan bij je oude document. Als het goed is wordt alles verder meegenomen. Opmaak, lettertype, kleuren en ook hyperlinks.

Toegevoegd na 3 uur:
Ooooh... ik had niet helemaal door wat je bedoelt blijkbaar!

Met comprimeren worden afbeeldingen idd waziger. Dan zal dit niet lukken.